Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Περί της ιερής οικολογίας


Ένα ζήτημα που πρέπει να απασχολήσει τους εθνικοκοινωνιστές και όλους τους σκεπτόμενους ανθρώπους έλληνες και ελληνίζοντες , που θεωρούν την φύση ως το πραγματικό μείζον υποκείμενο της ζωής και τον μοναδικό τόπο διαμονής της , είναι το ζήτημα της παρέμβασης στον γενετικό κώδικα του ανθρώπου και των φυτών και σπόρων με σκοπό την μετάλλαξη τους.
Τα μεταλλαγμένα προϊόντα που ήδη κατακλύζουν τις αγορές μας , οι στείροι σπόροι που αντικαθιστούν τους φυσικούς σπόρους των φυτών της διατροφικής αλυσίδας αλλά και η δήθεν διορθωτική παρέμβαση στον ανθρώπινο κώδικα για λόγους υγείας , είναι βέβαιο ότι θα παράξει τερατογενέσεις και απρόβλεπτες δυσπλασίες που θα απειλήσουν την ζωή με ολοκληρωτική καταστροφή.
Το τερατώδες καραδοκεί να εμφανισθεί , δεδομένης της περιορισμένης γνώσης που ο άνθρωπος έχει για την φύση και το πραγματικό εν γένει .
Ο οικονομικός ωφελιμισμός και τα συμφέροντα ορισμένων εταιριών του φιλελευθέρου και μεταμοντέρνου στρατοπέδου δεν πρέπει να αφεθεί να καταστρέψει τα φυσικά αρχέτυπα των φυτών , των ζώων  και του ανθρώπου.
Θεμέλιο της πραγματικής προστασίας των αρχετύπων είναι η επιστροφή στην συνείδηση της ιερής φύσης , η επανέβρεση της θείας παρουσίας μέσα στα όντα , μέσα στο αυτοδημιούργητο και αυτάρκες γίγνεσθαι – είναι.  
Η ιδέα του ανθρώπου ως όντος πλασθέντος εξ ιδίας ενεργείας κάποιου θεού εξωκοσμικού που τον προόρισε να κυριαρχήσει πάνω στη φύση παράγει την ύβρη του σύγχρονου εξεβραϊσμένου κόσμου.
Ο ιουδαϊκός θεός στέκεται πίσω από την βεβήλωση της ζωής.
Αν θέλουμε όμως να συνεχίσει η ζωή και να εξελίσσεται μέσα στο ιερό περιέχον της φύσης οφείλουμε να αντισταθούμε στον εβραϊσμό και τα παράγωγα του και τις επεκτάσεις του στην τεχνολογία και στο εξουσιαστικό φιλελεύθερο σύστημα των καιρών μας.
Δεν αρκεί μόνο να πούμε όχι στα μεταλλαγμένα προϊόντα , όχι στους στείρους σπόρους , όχι στην παρέμβαση στον γενετικό κώδικα των ζωών και του ανθρώπου αν δεν αντιταχθούμε στην κεντρική αιτία που παράγει το πρόβλημα και που δεν είναι άλλη από την εβραϊκή περί κόσμου αφήγηση και επιβολή αυτής στις συνειδήσεις μας.
Η τερατώδης μετάλλαξη της συνείδησης μας που υπέστη από τον εβραϊσμό είναι φυσικό να επεκτείνεται σήμερα στην τερατώδη μετάλλαξη της φύσης.
Απο την αντίληψη αυτή αναδύεται μια ιερή οικολογία που επαναφέρει τον άνθρωπο στη φύση και στη σχέση του με αυτή όπως διανοίγεται από την έλλογη νόηση .
Δεν μπορεί να υπάρξει πολιτική χωρίς κοσμολογικό  βάθος ειδικά στην εποχή μας που η επιστήμη και η τεχνολογία απέκτησαν δυνατότητες παρέμβασης στην εσωτερική δομή της φύσης.
Ο παλαιός τύπος πολιτικού , του αφιλοσόφητου διαχειριστή της εξουσίας που αδυνατεί να κατανοήσει τις βαθύτερες σχέσεις των όντων και της πρακτικής μεταποιητικής βούλησης ως και την αναγκαιότητα της εργονομικής δράσης   , έχει θέση μόνο  σε κοινωνίες πνευματικής υποστάθμης και καταστολής της πνευματικής ελευθερίας από ιερατεία και αυθεντίες που θαμπώνουν τους σκλάβους.

Λουκάς Σταύρου
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που είναι εκτός θέματος δεν θα δημοσιεύονται.