Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Από τον ριζικό μηδενισμό στην κοσμολογία του Νεολογικού υλοθεϊσμού


Η κεντρική ιδέα του έργου “Τρόπος και Είναι – εισαγωγή στη φιλοσοφία του νεολογικού υλοθεϊσμού” αναδύθηκε στα κελιά της απομόνωσης των κεντρικών φυλακών της Κύπρου, όπου εξέτια ποινή 5ετους φυλάκισης ως πολιτικός κρατούμενος.
Εκείνες τις στιγμές γεννήθηκε μέσα μου μια ακραία απέχθεια προς κάθε παραδεδομένη “αλήθεια” που εμφύτευσε στη συνείδηση μου, η κρατική παιδεία , η θρησκεία , η κοινωνική συνείδηση.
Ως πολεμιστής που αναζητούσα την αλήθεια της ζωής, θεώρησα αναγκαίο να δοκιμάσω τις ψυχικές μου δυνάμεις με μια πράξη ριζικού μηδενισμού και να βιώσω την άγνοια σε ένα τοπίο κατεδάφισης κάθε παρηγορητικής ψευδαίσθησης.
Τότε κατάλαβα πως ενώ ήμουν αλυσοδεμένος δεσμώτης στα σκοτεινά απομονωτήρια της εξουσίας, ανακάλυπτα ένα τόπο που δεν μπορούσε να εισχωρήσει και να κατισχύσει καμιά εξουσία, μήτε ανθρώπινη μήτε “θεική”, ο τόπος του αυτεξούσιου της συνείδησης μου.
Από το βίωμα τούτο της άγνοιας και της εκμηδένισης κάθε έξωθεν δοσμένης “αλήθειας” προχώρησα, σε όλο το μάκρος της ζωής μου, στην ανασυγκρότηση της νόησης μέσα από την ανίχνευση των πρωταρχικών δεδομένων και την έρευνα του τρόπου του νοείν δια του οποίου υψώθηκε ο καινούριος διάκοσμος του Νεολογικού Υλοθεϊσμού ως διάκοσμος της εσωτερικής ελευθερίας.
Το έργο “Τρόπος και Είναι – εισαγωγή στη φιλοσοφία του νεολογικού υλοθεϊσμού” διατίθεται εδώ:


Λουκάς Σταύρου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που είναι εκτός θέματος δεν θα δημοσιεύονται.