Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

Νέα προσωπική ιστοσελίδα: www.lukestavrou.com

Σας ενημερώνω πως έχω δημιουργήσει την προσωπική μου ιστοσελίδα, που θα είναι η νέα βάση της παρουσίας μου στο διαδίκτυο. Εκεί περιλαμβάνονται έργα ζωγραφικής δικής μου δημιουργίας, βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή, καθώς και αναρτήσεις στο ιστολόγιο που αφορούν την τέχνη, την πολιτική, την φιλοσοφία και την ποίηση μου.

Το παρόν ιστολόγιο – l-stavrou.blogspot.com – θα πάψει να ενημερώνεται. Από τώρα και στο εξής κάθε ανάρτηση θα βρίσκεται στη νέα μου ιστοσελίδα. Οι παλαιές αναρτήσεις που βρίσκονται σε αυτό το ιστολόγιο, θα παραμείνουν διαθέσιμες για διάστημα μερικών εβδομάδων.

Παρακαλώ όπως εγγραφείτε στη ροή δεδομένων της νέας σελίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που είναι εκτός θέματος δεν θα δημοσιεύονται.