Η εθνομηδενιστική αριστερά, κομμουνιστική και αναθεωρητική , στάθηκε στο πλευρό της παγκοσμιοποίησης και πολέμησε λυσσαλέα την αρχή του έθνους – κράτους. Υπηρέτησε την εσωτερική ιδεολογία του καπιταλισμού που αλληλένδετος με τον εβραϊσμό και τον σιωνισμό απεργάζεται την κατάλυση κάθε εθνοφυλετικής αξίας και την επικράτηση μιας παγκόσμιας Βαβέλ που θα την ελέγχουν και την απομυζούν οι εβραίοι τραπεζίτες.
Η αριστερά ταυτίστηκε με την «φιλοσοφία» του ισοπεδωτικού από τη φύση του καπιταλισμού και ανέλαβε το ρόλο του τυφλού υπηρέτη του συστήματος , εκμεταλλευόμενη τα δίκαια αιτήματα της εργατιάς.
Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης η μαρξιστική αριστερά αποβάλλοντας τη μάσκα , έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο στη δόμηση της νέας τραγέλαφης σύζευξης αριστερών και δεξιών ιδεολογημάτων που παρήγαγαν το κυρίαρχο σήμερα έκτρωμα του ΣΟΣΙΑΛΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ. Όπου η καταλήστευση της εθνικής οικονομίας και της μικρομεσαίας τάξης και αγροτιάς συγχρονίζεται με την υποστήριξη του κατεξοχήν ληστρικού χρηματοπιστωτικού συστήματος.
Η αριστερά σήμερα καθηλώνει στις συνδικαλιστικές και πολιτικές της οργανώσεις την βούληση του εργαζόμενου λαού , κάτω από το βάρος μιας αντεθνικής προπαγάνδας και παραμορφωτικής ερμηνείας των γεγονότων.
Ο πόλεμος κατά της εθνομηδενιστικής αριστεράς είναι για μας τους εθνικοκοινωνιστές μια ουσιώδης στρατηγική επιλογή που αποσκοπεί στον απεγκλωβισμό των λαϊκών στρωμάτων και την στρατολόγηση των υγιών δυνάμεων του λαού στις τάξεις μας. Τούτο προϋποθέτει την υποστήριξη των εργατικών δικαίων στα πλαίσια της εθνικιστικής οικονομίας.
Κτυπώντας την αριστερά κτυπούμε την διείσδυση του σιωνιστικού καπιταλισμού στις λαϊκές τάξεις , κτυπούμε τον αριστερό βραχίονα του σοσιαλκαπιταλιστικού συστήματος καταλήστευσης και καθυπόταξης των εθνών.
Λουκάς Σταύρου
Η αριστερά ταυτίστηκε με την «φιλοσοφία» του ισοπεδωτικού από τη φύση του καπιταλισμού και ανέλαβε το ρόλο του τυφλού υπηρέτη του συστήματος , εκμεταλλευόμενη τα δίκαια αιτήματα της εργατιάς.
Μετά την πτώση της Σοβιετικής Ένωσης η μαρξιστική αριστερά αποβάλλοντας τη μάσκα , έπαιξε ένα σημαντικό ρόλο στη δόμηση της νέας τραγέλαφης σύζευξης αριστερών και δεξιών ιδεολογημάτων που παρήγαγαν το κυρίαρχο σήμερα έκτρωμα του ΣΟΣΙΑΛΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ. Όπου η καταλήστευση της εθνικής οικονομίας και της μικρομεσαίας τάξης και αγροτιάς συγχρονίζεται με την υποστήριξη του κατεξοχήν ληστρικού χρηματοπιστωτικού συστήματος.
Η αριστερά σήμερα καθηλώνει στις συνδικαλιστικές και πολιτικές της οργανώσεις την βούληση του εργαζόμενου λαού , κάτω από το βάρος μιας αντεθνικής προπαγάνδας και παραμορφωτικής ερμηνείας των γεγονότων.
Ο πόλεμος κατά της εθνομηδενιστικής αριστεράς είναι για μας τους εθνικοκοινωνιστές μια ουσιώδης στρατηγική επιλογή που αποσκοπεί στον απεγκλωβισμό των λαϊκών στρωμάτων και την στρατολόγηση των υγιών δυνάμεων του λαού στις τάξεις μας. Τούτο προϋποθέτει την υποστήριξη των εργατικών δικαίων στα πλαίσια της εθνικιστικής οικονομίας.
Κτυπώντας την αριστερά κτυπούμε την διείσδυση του σιωνιστικού καπιταλισμού στις λαϊκές τάξεις , κτυπούμε τον αριστερό βραχίονα του σοσιαλκαπιταλιστικού συστήματος καταλήστευσης και καθυπόταξης των εθνών.
Λουκάς Σταύρου
μπορείς να αναφέρεις πρακτικά ιστορικά παραδείγματα για όλα αυτά;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά γιατί δεν δημοσιεύεις το ερώτημα που σου υπέβαλα;
ΑπάντησηΔιαγραφήαρκεί να αναφέρω το παράδειγμα του ΑΚΕΛ. Από κομμουνιστικό κόμμα πέρασε στον σοσιαλκαπιταλισμό υποστηρίζοντας τις τράπεζες και το σύστημα τους.Επίσης όλα τα σοσιαλιστικά κόμματα στην Ευρώπη το ίδιο έπραξαν απο γενέσεως των.Όσο για την εναντίωση των μαρξιστικών κομμάτων στην αρχή του έθνους αυτό αποτελεί συστατικό στοιχείο της ιδεολογίας του κομμουνισμού .
ΑπάντησηΔιαγραφήτι έπραξε το "κομμουνιστικό" ΑΚΕΛ για την άρση της ανισότητας ανάμεσα στους εργάτες του ιδιωτικού τομέα και τους δημόσιους υπαλλήλους. Απολύτως τίποτα. Αυτός είναι ο ρόλος της καταστολής των εργατικών δικαίων που διαδραματίζει το ΑΚΕΛ και οι διάφοροι σοσιαλιστές.
σημείωση :Η καθυστέρηση της δημοσίευσης των σχολίων οφείλεται σε τεχνικούς λόγους και απολογούμαι.
νασααι καλά για την ανταπόκριση και για την απολογία η οποία είναι αχρειάστη!
ΑπάντησηΔιαγραφήπροσωπικά θεωρώ το ακελ ως ένα αστικό κόμμα και σε καμιά περίπτωση κομμουνιστικό
είναι ένα ρεφορμιστικό κόμμα διαχειριστής του καπιταλισμού όπως όλα τα άλλα με ίσως διαφορετικό λεκτικό
δηλαδή αν κατάλαβα καλά ταυτίζεις την αριστερά με το ακελ;
επειδή έγραψες ότι
"Η αριστερά ταυτίστηκε με την «φιλοσοφία» του ισοπεδωτικού από τη φύση του καπιταλισμού και ανέλαβε το ρόλο του τυφλού υπηρέτη του συστήματος , εκμεταλλευόμενη τα δίκαια αιτήματα της εργατιάς."
θεώρησα ότι αναφέρεσαι σε παγκόσμια παραδείγματα για αυτό και έθεσα το ερώτημα
το οποίο παραμένει υπό αυτή την έννοια
εφόσον μιλάς για εθνικοσοσιαλισμό
μπορείς αν θέλεις να μου εξηγήσεις πως αντιλαμβάνεσαι τον όρο "έθνος"
και τον όρο "σοσιαλισμό";
ο κομμουνισμός και ο καπιταλισμός αντιμάχονται την αρχή΄ή του έθνους. Ο καπιταλισμός "αποδέχεται" το έθνος κράτος μόνο στη περίπτωση που εξυπηρετεί τα συμφέροντα του δηλαδή το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα . Σε μια τέτοια περίπτωση, ιδεολογίες σοσιαλιστικές ή φιλελεύθερες ή και ακροδεξιά καθεστώτα γίνονται αποδεκτά διότι δεν δυσκολεύουν τον καπιταλισμό και τις δυνάμεις που εξυπηρετούνται απο αυτόν.Ο κομμουνισμός απο την άλλη είναι και αυτός εχθρός του έθνους , της εθνικής κοινότητας κλπ.Σε αυτό το σημείο ο καπιταλισμός και ο κομμουνισμός συναντώνται και αλληλοκατανοούνται σε διεθνές επίπεδο.Διότι αμφότεροι επιθυμούν μια κοινωνία πολύχρωμη και πολυπολιτισμική που η μοναδική συνοχή της θα εδράζεται σε καταναλωτικά όνειρα και απολαύσεις χωρίς ποτέ να υπάρχει δυνατότητα σε αυτό το συνονθύλευμα να αναπτύξει ενιαία πολιτική και πολιτισμική βούληση.
ΑπάντησηΔιαγραφήαναφορικά με τον όρο έθνος θεωρώ πως το έθνος είναι πρώτα απο όλα μια φυλετικο-πολιτισμική οντότητα που μέσα απο την ιστορική της περιπέτεια αναπτύσσει ισχυρούς δεσμούς που την καθιστούν αλώβητη .Το έθνος αποτελεί φυσική εξέλιξη απο την ευρύτερη φυλετική βάση μέσα απο την πραγμάτωση της δημιουργικής βούλησης . Ως εκ τούτου το έθνος είναι φυλετικο-πνευματική μορφή ζωής που κληρονομεί και μεταβιβάζει τα χαρακτηριστικά της και το πνεύμα της στις νέες γενεές . Ταυτόχρονα μεταβιβάζει σε αυτές την υπεραξία της συλλογικής ανά τους αιώνες εργασία η οποία πρέπει να κατανέμεται δίκαια προς όλα τα μέλη της εθνικής κοινωνίας. Πάνω σε αυτή την αρχή στηρίζεται ο εθνικός κοινωνισμός ή σοσιαλισμός για να χρησιμοποιήσουμε αυτό τον ξενικό όρο. Ο κοινωνισμός αυτός δεν εκλαμβάνει την κοινωνία ως άθροισμα ατόμων αφηρημένων αλλά τους ανθρώπους ως συστατικά στοιχεία της εθνικής ολότητας που ως μείζων ιστορικό υποκείμενο πραγματώνει την ιστορική του αποστολή.Συνεπώς ο εθνικός κοινωνισμός είναι η φιλοσοφία που αφορά στην δίκαιη και φυσική και δημιουργική σχέση του ατόμου με την εθνοφυλετική ολότητα στην οποία περιέχεται . Η σχέση αυτή δεν νοείται χωρίς την ανάδειξη των φυσικών δυνατοτήτων του ατόμου και την πραγμάτωση τους στη κοινωνία. Έχει δηλαδή ως βάση της τη παιδεία και την αξιοκρατική πορεία του ατόμου στην κοινωνία και την συλλογική εργασία . με λίγα λόγια ο εθνικοκοινωνισμός δεν θέλει να κατασκευάσει κοινωνίες μέσα απο νεφελώδη ιδεολογήματα αλλά να αναπτύξει την ΦΥΣΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ σε συνθήκες δικαίου και ελευθερίας. αυτά τα ολίγα που δεν νομίζω ότι καλύπτουν το θέμα, διότι ο εθνικοκοινωνισμός είναι μια κοσμοθεωρία που υψώνεται στους πυλώνες του έθνους και της δημιουργικής ατομικής ελευθερίας .
δεν μπορώ να αντιληφθώ τι εννοείς φυλετική οντοτητα
ΑπάντησηΔιαγραφήδηλαδή παίζει ρόλο το αίμα και η καταγωγή;
έθνος δεν νοείται χωρίς φυλετική βάση . Το έθνος το ελληνικό μπορεί να θεωρηθεί υποδιαίρεση ή διαφοροποίηση της ευρύτερης λευκής ή αρίας φυλής . κάθε έθνος έχει τα δικά του φυλετικά χαρακτηριστικά .Σε αυτά τα φυλετικά χαρακτηριστικά προστίθενται ψυχικά και κληρονομημένες συμπεριφορές μέσα απο το σύνολο των οποίων παράγεται μια ιδιαίτερη βούληση ένας ιδιαίτερος ΤΡΟΠΟΣ κατανόησης του όντος και πολιτισμικής αναμόρφωσης του.Αυτός ο τρόπος επειδή στηρίζεται στο αίμα , δεν αλλοιώνεται ούτε αναιρείται με καμία μορφή βίας.Τούτο αποδεικνύεται και ιστορικά. Ο Έλληνας είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση οντολογικού τρόπου . Τούτο φαίνεται απο την πολιτισμική του πορεία. Για να πάμε και πιο βαθιά , το έθνος ως τρόπος , τίθεται στα πλαίσια της κοσμολογικής διαφοροποίησης που αποτελεί συστατικό νόμο του ενδοκοσμικού Λόγου.Για να βοηθήσω τη σκέψη επί του θέματος αναφέρω την ρήση του Ηρακλείτου περί τροπής του πυρός.Τα όντα είναι τροπές του πυρός , της πρωταρχικής ουσίας του είναι, ως εκ τούτου υπό του Λόγου τροπευόμενα και διαφοροποιούμενα φέρουν εντός τους την συμπαντική μοίρα που εκδηλώνεται σε πνευματική και ιστορική αποστολή.Ο εθνικισμός είναι με λίγα λόγια ολόκληρη κοσμοθεωρία που στηρίζεται και σε επιστημονικά δεδομένα και έρευνες αλλά και σε κοσμολογικές ενοράσεις και ανυψώσεις της αισθητικο-θρησκευτικής συνείδησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν ο άνθρωπος εγκλεισθεί στον ατομικισμό είναι αδύνατο να κατανοήσει και προσεγγίσει τον εθνικισμό που το φιλοσοφικό του βάθος είναι η αναζήτηση του συμπαντικού Λόγου που διαπερνά την ύπαρξη εν γένει.Γιαυτό ο ελληνισμός είναι θρησκεία και ιδέα άφθαρτη και τρόπος που αναδύεται απο το κοσμικό βάθος του αίματος.
να ρωτήσω κάτι πρακτικό τότε
ΑπάντησηΔιαγραφήεγώ πχ έχω χαρακτηριστικά που ενδεχομένως να μην βρίσκονται συχνά στην κύπρο (πράσινα μάτια ανοικτόχρωμος κλπ όπως και η οικογένεια του πατέρα μου)
υπάρχει μεγάλη πιθανότητα σε κάποια φάση πχ τον καιρό της φραγκοκρατίας να έχω προγόνους φράγκους ή να προερχόμαι εξ ολοκλήρου από φράγκους
υπάρχει τρόπος πχ να αναγνωρίσω ότι το αίμα μου ειναι ελληνικό ή άλλης φυλής και έθνους;
οι ανθρωπολογικές έρευνες έχουν φέρει αποτελέσματα ως προς τα σωματικά χαρακτηριστικά των φυλών . Αυτά τα χαρακτηριστικά στην εμφάνεια τους δεν χρειάζεται να καταφύγουμε σε εργαστήρια για να τα δούμε . Αρκεί να σταθούμε μπροστά στο καθρέφτη και να μάθουμε αμέσως σε ποια φυλή ανήκουμε. Από κει και πέρα οι εθνικές διαφοροποιήσεις ακολουθούν ιστορικές και πολιτισμικές διαδρομές . Αυτές οι διαδρομές και οι ενριζώσεις στο χώρο των πατρίδων κληρονόμησαν σε κάθε έθνος κάποια ιδιαίτερα φυσιογνωμικά και ψυχικά χαρακτηριστικά που συνιστούν την εθνική ιδιαιτερότητα που με τη σειρά της προσδιορίζει την εθνική ταυτότητα εκάστου. Αυτός είναι και ο λόγος που ξεχωρίζει απο χίλια μίλια ένας κύπριος ή κρητικός απο ένα Γερμανό ή Εγγλέζο. Αυτή η φυσιογνωμικο-πολιτισμική διαφορά δεν μπορεί να αναιρεθεί απο κανένα σκεπτικισμό έτσι ώστε δεν είναι αναγκαίο να καταφύγουμε σε εργαστηριακές αναλύσεις για να μάθουμε σε ποιο έθνος ανήκουμε.Τέλος αν κάποιος αμφισβητεί την φυσική εθνική ταυτότητα είναι δικαίωμα του και αφορά μόνο το άτομο του. Δεν μπορεί όμως με κανένα τρόπο να αμφισβητήσει την ύπαρξη των εθνών.
ΑπάντησηΔιαγραφή