Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

Το έλλογο χάος των Ελλήνων ενάντια στον εβραιογενή εξουσιασμό


Αυτοί που κρατάνε στα χέρια τους την “μοναδική αλήθεια” και την επισύουν πάνω από τα κεφάλια των ανθρώπων είναι οι πιο επικίνδυνοι εξουσιαστές. Στην ουσία μας λένε πως όποιος ξεφύγει από αυτή την αλήθεια που αυτοί αντιπροσωπεύουν , είναι καταραμένος. Θέλουν να στηρίξουν την ενότητα της κοινωνίας πάνω σε μιαν αδιαμφησβήτη αλήθεια. Στο τέλος φανερώνεται από τα πράγματα πως αυτή η “αλήθεια” είναι το άλλοθι της τυραννίας και της εκμετάλλευσης της ανθρωπινής κοινωνίας από τους λίγους που δήθεν διασώζουν την αλήθεια.
Η ελληνική φιλοσοφία μας δίδαξε άλλα πράγματα. Μας δίδαξε ότι η αλήθεια είναι σχετική με τον τρόπο που προσεγγίζουμε τα πράγματα και ο τρόπος αυτός είναι ο άνθρωπος ως παροντική κατάσταση η οποία προσδιορίζεται από οικονομικές , κοινωνικές , ιστορικές , πολιτισμικές , ψυχολογικές και λοιπά αιτίες και καταστάσεις. Η ανθρώπινη ύπαρξη ως “παρείναι” κατά τον μεγάλο ελληνίζοντα Γερμανό φιλόσοφο Μαρτίνο Χάιντεγκερ.
Αν υπήρχε μια αλήθεια για όλους τους καιρούς και όλους τους ανθρώπους , θα φτάναμε στην ακινησία της ιστορίας και του κόσμου. Οι αρχαίοι Έλληνες και μάλιστα οι προσωκρατικοί γνώριζαν την συνεχή ροή και μεταμόρφωση του κόσμου και για αυτό έθεταν ως θεμελιώδη αλήθεια την Φύση , δηλαδή την ανεξερεύνητη δύναμη του φύεσθαι , της γένεσης νέων μορφών και νέων σχέσεων . Αυτό το ανεξερεύνητο , αυτή την πρωταρχική κατάσταση , οι μεγάλοι Έλληνες μυθολόγοι και ποιητές , πριν από τους φυσικούς φιλοσόφους , ονόμασαν χάος.
Το χάος περιέχει την αρχή της αυτοδυναμίας και αυτονομίας των στοιχείων που το αποτελούν και των πολλαπλών συνθέσεων που προκύπτουν στην έκπτυξη τους και στις σχέσεις μεταξύ τους.
Οι φυσικοί φιλόσοφοι προσπάθησαν να προσδιορίσουν τις σταθερές αυτού του χάους δια των οποίων δεν καταργείται η αυτονομία του. Ο μέγας Ηράκλειτος κατανόησε τον Λόγο ως τρόπο ύπαρξης του χάους , ως τρόπο και νόμο έκτυξης του φύεσθαι.
Οι φυσικοί φιλόσοφοι δίδαξαν πως η Φύση ως πρωταρχικό χάος δεν ταυτίζεται με το άνομο αλλά με το αυτόνομο και ότι κανένας θεός δεν μπορεί να τιθασεύσει την αυτονομία της , ούτε να αναιρέσει τον Λόγο της και την μορφογενετική πολλαπλότητα της.
Από το έλλογο χάος προέρχεται η δυνατότητα της ανθρώπινης δημιουργικότητας ως παραγωγής νέων μορφών κατά μίμηση της φύσης που ευρίσκεται σε συνεχή ροή και ανανέωση.
Η ελευθερία της βούλησης εισάγει μια προβληματική πολύ κατώτερη της τάξης στην οποία κείται η ελευθερία της δημιουργίας. Είναι αδιανόητο να συζητούμε για την ελευθερία της βούλησης σε ένα κόσμο όπου το Α δεν νοείται χωρίς ΠΑΝ ΜΗ Α . Μέσα σε αυτή την δυναμική σχέση , εκείνο που έχει νόημα είναι η ελευθερία της δημιουργίας και για να υπάρχει ελευθερία της δημιουργίας είναι ανάγκη να επιστρέψουμε στον ελληνικό διάκοσμο και να βάλουμε στο περιθώριο την καταστροφική για τον άνθρωπο , ιδέα του θεού δημιουργού των πάντων εκ του μηδενός. Ειδικότερα σήμερα που ένας απεχθής ταλιμπανισμός κάνει εκ νέου την εμφάνιση του , κουβαλώντας μαζί του τις “ένδοξες μνήμες” του βυζαντινού σκοταδισμού και της εκ των άνω εξουσίας .
Είναι καιρός όμως να υψωθεί απέναντι στον εβραιογενή εξουσιασμό ο διάκοσμος της ελληνικής ελευθερίας , απέναντι στο θεό δημιουργό , το έλλογο χάος των Ελλήνων. Πάνω σε αυτή την αρχή της αυτονομίας της φύσης ως σύνθεσης και ανάδευσης των στοιχείων της ύλης και της νόησης θα στηρίξουμε την ελευθερία της δημιουργίας και του λόγου και για άλλη μια φορά ως Έλληνες θα δώσουμε την μεγάλη μάχη του φωτός ενάντια στο σκότος της ανατολής .

Λουκάς Σταύρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που είναι εκτός θέματος δεν θα δημοσιεύονται.