Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Δύο ποιήματα ( επιστροφή / την άκουγα την Διοτίμα)

(έργο υπαιθριστικής τοπιογραφίας του Λουκά Σταύρου. Ελαιογραφία σε καμβά 80 χ 100 εκ. )

Ο ελληνικός πνευματικός όμιλος Κύπρου ( Ε.Π.Ο.Κ) σε πρόσφατη έκδοση του υπό τον τίτλο “ Φιλολογική Κύπρος” περιέλαβε τέσσερα ποιήματα μου .
Συγχαίρω όσους συνέβαλαν σε αυτή την έκδοση και ιδιαίτερα τον πρόεδρο του Ε.Π.Ο.Κ κύριο Κώστα Γιωργαλλίδη , προς τον οποίο εκφράζω τις θερμές μου ευχαριστίες.
Δύο εκ των ποιημάτων που δημοσιεύθηκαν είναι τα ακόλουθα:

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Εσείς τουλάχιστον βουνά μου
που με αναθρέψατε
με τις σιωπές σας
με τα δάσινα όνειρα
και τους ανασασμούς των φύλλων
εσείς που μου δείξατε τα βάθη
τ' αστροφόρα της γαλήνης σας
θα με δεχθείτε τώρα
κοντά σας
τον άνθρωπο αυτό
που ξόδεψε τη ζωή του
για ένα τίποτα
τον απολωλότα και πλάνητα
που με ρακένδυτη ψυχή
ξαναγυρίζει
στη λυτρωτική
απεραντοσύνη της ερημιάς σας.
Δεχθείτε με βουνά μου
μέσα στα φεγγερά μονοπάτια σας
να εισπνεύσω ως τα άδυτα του είναι μου
την αναγεννητική λήθη
την ζωογόνο
που κρατούν εντός τους
οι πέτρες , τα φυλλώματα
οι χρυσίζοντες στο λιόγερμα
πλαγιές σας
δεχθείτε με βουνά μου!


ΤΗΝ ΑΚΟΥΓΑ ΤΗΝ ΔΙΟΤΙΜΑ

Την άκουγα την Διοτίμα
με θαυμασμό.
Απ' το βωμό
ανέβαινε ο καπνός
προς τους θεούς.
Όμως δεν μπόρεσα
το ομολογώ
να λησμονήσω τη μορφή σου
τη χωμάτινη μορφή σου
τη φθαρτή
την απείρως ερωτική.

Λουκάς Σταύρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υβριστικά σχόλια ή σχόλια που είναι εκτός θέματος δεν θα δημοσιεύονται.